Diskuse

Krásné Korfu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tím papírem na WC to začíná už v Rumunsku a dál směrem na jih...

Jinak okolo Korfu jsem plul minulý týden trajektem z italského Brindisi a říkal si, že by někdy nebylo od věci navštívit i ostrov.

Fajne čtení :)

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkné-dík za zprostředkování výletu:-)

1 0
možnosti

I mně se tam moc líbilo... a ještě jsem si přivezla suvenýr. Slepé kotě, které jsme našli na smeťáku u sochy sv. Spiridona. Jmenuje se Kerkyra, ale říkám jí Kery a Korfuša... žije s námi už osm let. Snad se jí nestýská po teple.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jestlipak jste byla v Kerkyře v kostele sv. Spiridona a poklonila se místnímu svatému?

0 0
možnosti
Foto

bohužel jsme jen okolo projížděli, ale navštívila jsem klášter a kostelík v Paleokastritse:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 792x
Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.

Seznam rubrik