Už jste slyšeli o Costa Doradě?

Je to pecka pro malé i velké, ale téměř nikdo ji ještě nezná. Pokud rádi objevujete nové destinace a máte rádi Španělsko, pak je to pro Vás ideální volba.

Při loňském plánování dovolené jsme přemýšleli, kam vyrazit. V nabídce českých CK se nově objevila destinace ve Španělsku Costa Dorada, a protože milujeme s rodinou Španělsko, tak jsme si řekli, že jdeme do toho.

A rozhodně to stálo za to! Přiletěli jsme na maličké letiště v Reusu úplně prvním letadlem, které v historii přistálo z České republiky na tomto letišti. Letiště je opravdu roztomilé, ale o to rychleji se dostante k zavazadlům a za východem čekala delegátka, která nás během 20 minut dovezla k hotelu do letoviska Salou.

Salou

Vlastně jsme neměli nějak velká očekávání, ale když jsme dorazili na místo, tak jsme byli opravdu nadšení. 4* hotel s all inclusive stál přímo nad mořem s nádherným výhledem na celé Salou a ještě dál. Po osvěžení z cesty jsme došli na pláž, kde už v červnu bylo úchvatně teplé moře okolo 25°C, což je na severu Španělska dost. A navíc ta pláž! Krásně jemný písek, pozvolný vstup do moře, takže i moje mamka, která neumí plavat, se celý týden cachtala ve vlnách.

Celý týden jsme si tak mimořádně užili. 15 minutovou procházkou jsme chodili do centra hlavního letoviska Salou, kde bylo spoustu restaurací s výbornou sangrií a tapas, obchůdků se suvenýry i oblečením a dokonce i přístav, odkud jsme se vydali lodí do sousedního rybářského městečka Cambrils.

Pohled na moře

Během týdne jsme vyrazili s CK na výlet i do Barcelony, což je neuvěřitelný zážitek. Během jednoho dne můžete vidět katedrálu Sagrada Familia od Antoni Gaudího, která se pořád mění a bere dech, stadion Camp Nou (ten je ale bohužel kvůli rekonstrukci nyní uzavřen), ale i fanshop stojí za to, vrch Montjuic, třídu La Rambla, nebo největší španělské akvarium.

Jedno odpoledne se zatáhlo, a tak jsme sedli na autobus a jeli se podívat do Tarragony. Během 15 minut se dostanete do víru římského města jako vystřiženého z italského románu, a to jste pořád ve Španělsku.

Musím opravdu říct, že tahle destinace stojí za to! A letos se tam za 2 hodiny a 30 minut dostanete i přímým letem z Pardubic. Během pobytu jsme potkali mnoho Čechů, kteří sem cestovali individuálně, věřím proto, že časem bude tato destinace oblíbená i u našich krajanů, ale ideální je objevit ji, dokud je ještě neprobádaná.

Autor: Andrea Špičáková | čtvrtek 25.1.2024 11:12 | karma článku: 12,88 | přečteno: 354x

Konec First minute

Rok 2020 zasadil cestování téměř smrtící ránu. Hodně se také změnilo ve způsobu, jakým lidé začali uvažovat a vybírat si své dovolené.

3.2.2021 v 13:40 | Karma: 11,36 | Přečteno: 527x | Diskuse| Cestování

Jsme v zajetí vztahů?

Dnešní doba hodně nutí k přemýšlení. Společnost neustále řeší potřebu vztahů a ze singles jsou chudáčci nebo kariéristi. Je to tak ale správně?

25.5.2020 v 21:12 | Karma: 14,57 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Krásné Korfu

Vždycky jsem jezdila hlavně do Španělska, ale říkala jsem si, že se musím podívat i jinam a zvolila jsem Řecko.

24.6.2018 v 12:20 | Karma: 14,61 | Přečteno: 543x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Proč svět produkuje tolik odpadu?

Svět je přeplněný potravinami, spotřebním zbožím, vyrábí se moc a vytváří se také moc odpadu. Po shlédnutí dokumentu Život na hromadě plastů jsem byla šokována stavem v Číně, kam jsou odpady dováženy ke zpracování.

30.3.2018 v 22:58 | Karma: 14,46 | Přečteno: 467x | Životní prostředí a ekologie

Regiojet versus Flixbus

V poslední době se na českém dopravním trhu začala čím dál častěji objevovat německá společnost Flixbus. Dnes jsem měla možnost porovnat služby dvou hlavních rivalů Flixbusu a Regiojet (Student agency).

26.8.2017 v 20:38 | Karma: 26,05 | Přečteno: 1753x | Diskuse| Cestování

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Opilá žena jela kilometr po tramvajových kolejích, prorazila tři pneumatiky

13. května 2024  10:44

Do velkého hazardu se o víkendu pustila zmatená řidička v Brně, která urazila asi kilometr po...

Fiala nedodržel slovo, že podepíše abolici pro Mynáře, tvrdí Zeman

13. května 2024  9:53,  aktualizováno  10:20

Premiér Petr Fiala (ODS) uvedl, že nemá problém podepsat abolici pro vedoucího prezidentské...

Trakční vedení po nájezdu zlodějů poničilo lokomotivu, škoda je 700 tisíc

13. května 2024  10:13

Krádež byla podle policie hlavní příčinou sobotních problémů na páteřním železničním koridoru z...

Prodavači i dělníci. Umělá inteligence zruší statisíce pozic, stát hledá řešení

13. května 2024

Premium Umělá inteligence a postupující digitalizace připraví v příštích letech o práci statisíce lidí....

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.