Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uniká mi smysl blogu. Pokud se bojíte turbulencí tak jezděte autem. Pokud si budete před jízdou autem dělat takovou kontrolu jako se dělá u letadel, tak nikdy neodjedete.

0 0
možnosti
JZ

Osobně považuji létání za zbytečný hazard se životem. Problém vidím hlavně v tom, že jakmile se něco pokazí, tak člověk v podstatě nemá žádnou možnost svůj osud změnit. Jednou v životě jsem letěl letadlem, jelikož s tím byl spjat můj významný kariérní posun. Během letu jsem se nebál. Jelikož jsem to rozhodnutí, že tentokrát tedy v rámci osobnostního posunu toto absurdní riziko podstoupím, učinil předem.

0 0
možnosti
PS

P14e78t37r 65S36k23á23c95e79l

20. 8. 2017 21:55

Možná nevíte, že piloti letadel neradi sami řídí auta při cestě z letiště do jejich domovů. Ve vzduchu se cítí bezpečněji. A to nemluvím o našich skvělých dispečerech ve věžích letišť. Statisticky je dokázáno, že na počet ujetých/odletěných km je letecká doprava nejbezpečnější. Když jsme jednou nastupovali do letadla, tak jsem na posledním schůdku řekl: "A teď opouštíme pevnou zem"! To jsem si dal, vedle stál kapitán a s úsměvem mě setřel, že on garantuje ještě pevnější "půdu" v jeho letadle. Tak to má být, s patřičnou dávkou sebedůvěry dojdeme daleko. Což mi připomíná volby v říjnu 2017, kéž jsou všichni voliči sebevědomí a správně delegují důvěru, těm správným lidem...R^

3 0
možnosti
ZH

:-)

Jeďte jednou autobusem do Katalánska a příšte budete ráda i za dvouplošník. :-)

3 0
možnosti
Foto

Už jsem jela několikrát a ta cesta není vůbec tak hrozná. Ve Francii dostanete párek, pustí vám film a ráno vidíte moře :-)

0 0
možnosti

Zase jste mi připomněla "filosofii" jednoho známého, který říká, že dovolená kdy se nic nestane, nestojí za nic. Není na co vzpomínat:-D

Je to patrně tak, jak píše pan Šindelář. Na kratší vzdálenosti (tedy po Evropě) používají letecké společnosti vč.našich aerolinek menší letadla typu A319, 320, někteří obdobné Boingy. S těmi si ty turbulence nejspíš snadno "poradí".

Jaká je frekvence letů je vidět na flightradaru, kde je vidět i provoz na našem letišti.

Ale důležité je, že se nic nestalo, a doletěla jste!

1 0
možnosti
Foto

Hlavní problém spočívá asi v tom, že nejčastěji v Evropě používaná letadla typu Boeing 737 a typy přiblžně stejně velké, které vyrábí evropské konsorcium Airbus (nevím to přesně, ale bude to asi A 319, a když tak znalci mne příp. opraví) - jsou příliš malá a každá vzduchová kapsa s nimi ihned zamává. To už jen s takovým (sovětským) tedy ruským Tu-154 (které mělo rozpětí křídel o 15 metrů větší, tedy celkem 45), jen tak něco nehnulo. A ještě o něco lepší byl velký Iljušin 62 (v něm bylo skutečně možné postavit na stolek kolmo vzhůru tužku a ani za hodinu nespadla). Přeji vám autorko pěkný zbytek něděle ;-)

0 0
možnosti
ZH

No taVami jmenovaná letadla seděla dobře ve vzduchu, i proto že sebou vláčela tuny paliva navíc, které dnešní motory prostě nepotřebujou. ;-D

0 0
možnosti
TV

Jakožto fobika z létání jsem Váš příspěvek četl skoro se zatajeným dechem .). Ale já bych se vyhýbal jak čert kříži i letům, které bych měl garantovány jako bezproblémově poklidné.

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že jsem vás ještě víc nevyděsila :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 12,88
  • Průměrná čtenost 792x
Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.

Seznam rubrik