Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla jsem ve Vídni, Mnichově, Norimberku, Regensburgu ale můžu říct , že nejvíc se mě líbilo před dvěma lety v Budapešti R^R^

1 0
možnosti
Foto

Budapešť je určitě krásná, slyšela jsem od hodně lidí,že byli nadšení :-) Já ji zatím neznám, tak snad někdy také :-)

0 0
možnosti

já se rád vracím do Salzburgu či Grazu ani Vídeň není špatná ale tady je třeba se vyhnout víkendům

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem ještě nebyla. Mně vždycky vyjde sobota a to jsou trošku davy všude

0 0
možnosti

M56a65r32t27i52n 62R35a22m

1. 10. 2016 13:44

Miluju Drážďany 25.12. Všude výzdoba, svařák a žádné nákupy!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS