Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čekala jsem i nějakou fotku. Byla jsem tam před 20-ti lety.:-)

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem ještě nějak nepřišla na to, jak vkládat fotky do článku kromě té úvodní:-)

0 0
možnosti

Určitě bych ještě zmínil procházku (možná spíše túru) po pobřeží. To není klasickou promenádou, působí spíše jako hradby nějaké pevnosti. Chvíli jdete normálně po kamenech, chvíli po schodech, chvíli pěšinkou. I sama ta cesta (i bez výhledu) je zážitkem. Při této cestě narazíte na tak útulné restaurace na skalách a útesech, že si to nikdo nedovede ani představit. Za vidění určitě stojí i nedaleké historické město Tossa. Pokud jde o pivo, čeká všechny velmi příjemné překvapení v podobě značky Estrella Damm, která má hořký a sytý chuťový profil typický pro česká piva. Asi se tam také někdy vrátím.

0 0
možnosti
Foto

Určitě s Vámi souhlasím. Třeba taková restaurace v zátoce Cala Banys je hodně romantická na útesech. Tossa má krásné výhledy, ale třeba na dovolenou mě tolik nezaujala jako Lloret. Je tam nádherně, doporučuji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 792x
Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.

Seznam rubrik