Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No já bych se chtěla - po delší absenci dovolených -podívat téměř všude. Ta disciplína při oblékání se mi zdá úměrná s destinací,kterou popisujete. Myslím,že není problém hodit na sebe lehké šaty a jít,kam se mi zlíbí. Přeji Vám brzké uskutečnění Vašeho snu!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. I Vy se určitě podíváte do nějaké hezké destinace brzy:-)

0 0
možnosti

S40a17r45a 52N89o72v49a

6. 9. 2016 18:47

Do města se nesmí v plavkách? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bylo myšleno ne uplně do města, ale spíš třeba do hotelu u pláže. špatně vyjádřeno :-)

0 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, Dubaj je pěkná a zajímavá. Jen mě zaráží věta, že nemůžete do města v plavkách nebo bikinách...Jen nevím po kterém hlavním městě máte tak odvahu chodit. Jinak v šortkach a tričkách na ramínka jsem tam chodila a bez problémů. Jen tam, kam jsme věděla, že se to nehodí jsme se pochopitelně více zahalila.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za cenné rady, bála jsem se, že ani tričko na ramínka neprojde. Myslela jsem s těmi plavkami tak, že někde na destinaci, kdy máte hotel třeba 50m od pláže jen tak přeběhnete klidně v plavkách od moře k bazénu

0 0
možnosti

Heh...kdybych mel vybrat 3 destinace, kam bych se urcite nechtel podivat, byly by to Las Vegas, Maledivy a Dubai.

0 0
možnosti

Las Vegas by mi asi nevadilo (i když nevím, co bych tam dělal), ale s Maledivy i Dubaí (stejně jako dalšími "lákadly" muslimského světa) souhlasím :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 792x
Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.

Seznam rubrik