Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Regiojet versus Flixbus

V poslední době se na českém dopravním trhu začala čím dál častěji objevovat německá společnost Flixbus. Dnes jsem měla možnost porovnat služby dvou hlavních rivalů Flixbusu a Regiojet (Student agency).

Jelikož jsem tři roky studovala vysokou v Hradci Králové, ale žiji v Praze, tak jsem žluté autobusy Regiojet využívala poměrně často a nejen na této trase, ale i v průběhu různých výletů po České republice a vždycky jsem byla spokojená. Německou dopravní společnost Flixbus jsem vyzkoušela až dnes díky jejich akci po České republice za 25 Kč. A trasa Praha-Brno za tuto cenu se opravdu vyplatí, nicméně bych pro Vás ráda porovnala, kdo má jaké plusy.

Regiojet má velkou výhodu, že si sedadlo rezervujete rovnou s jízdenkou, takže můžete dorazit třeba pět minut před odjezdem a máte své jisté. Flixbus naopak vyžaduje přítomnost 15 minut před odjezdem, ale v závěru tvrdnete na nádraží a autobus se dostaví pět minut před odjezdem a načas nejel ani z Prahy, ani z Brna, což Regiojet vždy vyjíždí přesně ve stanovenou hodinu. Ranní spoj z Prahy byl relativně prázdný, ale boj o dobrá místa samozřejmě byl. Naopak odpolední spoj z Brna byl přecpán, a to pěti lidmi. Tři seděli nahoře a my jsme tak měli celé spodní patro autobusu pro sebe. Za 25 Kč, nekupte to!

Nicméně pokud se budeme držet standardních cen mimo této akce, protože míst za levnou cenu je jen pár, tak cena vychází stejně. Ranní spoj mě vyšel na 149Kč, což je srovnatelné se Studentem. Nicméně na palubě Flixbusu je sice příjemný prostor na nohy, nicméně opěrky sedadel nižší a servis na palubě žádný. U Regiojetu dostanete teplý nápoj (kávu,čaj, čokoládu- ta je nejlepší z výběru) a denní tisk, což je příjemné. V Regiojetu také naleznete interaktivní obrazovky, kde můžete surfovat na internetu, poslouchat hudbu nebo koukat na film. A když k tomu připočtu komfort zajištěného konkrétního sedadla, tak jasně vítězí Regiojet.

Flixbus je sice fajn, pokud má nějakou takovouhle akci, nicméně s ním nikdo dnes nejel kromě lidí, kteří si koupili zlevněné lístky, ale jinak by nejeli, jak se vesměs shodovali a z Flixu měli tak trochu legraci, protože každý člověk si pro sebe zabral dvojsedačku a ještě bylo 3/4 busu prázdného.

Takže za mě určitě vítězí Regiojet a pokud se budete rozhodovat, kterým spojem se vydat na cesty, tak třeba Vám tento článek pomůže. Nicméně rozhodně nechci dělat reklamu jedné společnosti, spíše hodnotím jednotlivé služby. Štastnou cestu!

 

Autor: Andrea Špičáková | sobota 26.8.2017 20:38 | karma článku: 26,05 | přečteno: 1753x
  • Další články autora

Andrea Špičáková

Už jste slyšeli o Costa Doradě?

Je to pecka pro malé i velké, ale téměř nikdo ji ještě nezná. Pokud rádi objevujete nové destinace a máte rádi Španělsko, pak je to pro Vás ideální volba.

25.1.2024 v 11:12 | Karma: 12,88 | Přečteno: 351x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Konec First minute

Rok 2020 zasadil cestování téměř smrtící ránu. Hodně se také změnilo ve způsobu, jakým lidé začali uvažovat a vybírat si své dovolené.

3.2.2021 v 13:40 | Karma: 11,36 | Přečteno: 527x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Jsme v zajetí vztahů?

Dnešní doba hodně nutí k přemýšlení. Společnost neustále řeší potřebu vztahů a ze singles jsou chudáčci nebo kariéristi. Je to tak ale správně?

25.5.2020 v 21:12 | Karma: 14,57 | Přečteno: 530x | Diskuse| Ona

Andrea Špičáková

Krásné Korfu

Vždycky jsem jezdila hlavně do Španělska, ale říkala jsem si, že se musím podívat i jinam a zvolila jsem Řecko.

24.6.2018 v 12:20 | Karma: 14,61 | Přečteno: 543x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Proč svět produkuje tolik odpadu?

Svět je přeplněný potravinami, spotřebním zbožím, vyrábí se moc a vytváří se také moc odpadu. Po shlédnutí dokumentu Život na hromadě plastů jsem byla šokována stavem v Číně, kam jsou odpady dováženy ke zpracování.

30.3.2018 v 22:58 | Karma: 14,46 | Přečteno: 466x | Životní prostředí a ekologie

Andrea Špičáková

Útok v Barceloně pohledem z Katalánska

Je to sice už tři dny, co katalánskou metropoli ochromil zásah několika bláznů, kteří ublížili nevinným lidem, ale po návratu z Barceloně nedalekého Lloret de Mar bych okomentovala situaci, jak to vypadalo Katalánsku hodiny poté.

20.8.2017 v 20:53 | Karma: 30,41 | Přečteno: 1291x | Diskuse| Osobní

Andrea Špičáková

Je létání ještě vůbec bezpečné?

Poslední týden byl u mě ve znamení dvou letů, na dovolenou do Katalánska a zpět. A oba lety se neobešly bez problémů. Mohla bych upozornit, že tento článek není vhodný pro ty, co se bojí lítat a někam se chystají. ;)

20.8.2017 v 13:00 | Karma: 13,86 | Přečteno: 1079x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Nekonečný boj jménem alergie

S příchodem jara a kvetoucích stromů, kytiček a trav začíná pro nás alergiky trošku utrpení. Všichni si užívají venku krásného počasí a alergikovo oko pláče.

9.4.2017 v 23:34 | Karma: 8,60 | Přečteno: 159x | Diskuse| Osobní

Andrea Špičáková

Konečně je tu jaro!

Dneska je první jarní den a ptáčci zpívají, květiny se rozvoní svojí vůní, která nám alergikům působí rýmu, ale to nevadí. Je jaro, bude hezky a to je příležitost vyrazit ven.

20.3.2017 v 21:13 | Karma: 8,53 | Přečteno: 152x | Diskuse| Osobní

Andrea Špičáková

Naučit se na běžkách v dospělosti není tak lehké

Nikdy jsem nestála na lyžích, a proto jsem se rozhodla to ve svých jednadvaceti změnit a zkusit běžky. Ale nebylo to moc jednoduché.

6.2.2017 v 22:55 | Karma: 17,31 | Přečteno: 841x | Diskuse| Sport

Andrea Špičáková

Jaký je současný turista?

Při učení na zkoušky jsem ve skriptech narážela na pojem toho, že turista poznává místní komunitu a je ohleduplný k životnímu prostředí, ale je tomu skutečně tak?

18.1.2017 v 23:00 | Karma: 13,49 | Přečteno: 364x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Diktát Vánoc

Za měsíc je Štědrý den a většina z nás už se začíná připravovat na tento velký den a dny okolo, kdy se bude slavit a debužírovat. Nejsou ale Vánoce už trošku moc nadiktované společností?

24.11.2016 v 13:34 | Karma: 26,99 | Přečteno: 2870x | Diskuse| Ostatní

Andrea Špičáková

Jaké by to bylo být Španělka

Mojí milovanou destinací pro dovolené je Španělsko a zejména Katalánsko. Občas se mi ale honí hlavou i myšlenky, jaké by to bylo nebýt tam na dovolené, ale žít.

5.11.2016 v 23:33 | Karma: 20,49 | Přečteno: 658x | Diskuse| Osobní

Andrea Špičáková

Dotazník do bakalářky

V současné době píšu svojí bakalářskou práci a mám dotazník, o který bych se ráda podělila i s Vámi čtenáři blogu.

4.11.2016 v 14:01 | Karma: 10,24 | Přečteno: 427x | Diskuse| Osobní

Andrea Špičáková

Můj dnešní výlet do Polska: Účastníci zájezdu jsou slabý odvar

Nedávno jsem psala článek o tom, jak se skvěle nakupuje v Polsku a dnes jsem se o tom poněkolikáté jela přesvědčit. Ale ráda bych Vám popsala průběh zájezdu, který mě v lecčem nepříjemně fascinoval.

29.10.2016 v 21:30 | Karma: 28,68 | Přečteno: 2474x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Polsko není o jen technické soli, skvěle se tu nakupuje

Není to tak dlouho,co médii hýbala kauza o technické soli v polských uzeninách a ve společnosti se šířila panika, že tady by si nic nekoupili. Já mám naopak nákupy v Polsku moc ráda.

16.10.2016 v 18:23 | Karma: 27,10 | Přečteno: 1167x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Čaje jako léky

Venku je chladno, mráz ráno zalézá až do morku kostí a chřipky se honí kolem nás. Musíme se jim bránit a to nejen prášky z lékáren.

13.10.2016 v 21:51 | Karma: 14,31 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ostatní

Andrea Špičáková

Prodej adventních zájezdů je v plném proudu

I když teprve začíná říjen, cestovní kanceláře už nabízí adventní jednodenní zájezdy do příhraničí. Osobně je mám moc ráda, ale záleží, kam se jede.

1.10.2016 v 13:33 | Karma: 14,93 | Přečteno: 415x | Diskuse| Cestování

Andrea Špičáková

Nenechte si ujít posledních několik představení Fantoma opery

Začíná období, kdy večery už jsou tmavé a chladné, dobré akorát tak k tomu zalézt pod peřinu nebo vyrazit někam za kulturou, když v létě nebyl čas. Já bych doporučila například muzikál Fantom Opery.

30.9.2016 v 14:40 | Karma: 9,35 | Přečteno: 129x | Diskuse| Kultura

Andrea Špičáková

Jak studovat dvě vejšky a nezbláznit se

Ty jsi dobrá, jak to zvládáš, všichni mi říkají. A já jim vždycky odpovím, že to přece není tak hrozný.

23.9.2016 v 15:06 | Karma: 15,31 | Přečteno: 738x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 28
  • Celková karma 12,88
  • Průměrná čtenost 792x
Mým největším koníčkem je cestování. Ráda poznávám nová místa a vracím se na ta, která mě osloví. Chtěla bych se s Vámi podělit o své zážitky a třeba doporučit místa pro Vaši hezkou dovolenou.

Seznam rubrik